пятница, 28 февраля 2025 г.

Формування варіативного вибору завдання дитиною

Навіщо бігати за дитиною з пропозицією щось зробити корисного , коли можна сформувати навик у неї самостійно пропонувати нам щось зробити разом? Як на терапевтичних сессіях так і в житті. 


Етап 1 . Даємо вибір з двох варіантів що будемо робити . Варто сказати що потім буде підкріплення.  Дитина обирає , ми робимо з нею чи вона робить сама і отримує винагороду. Повторюємо поки нормально не буде обирати жестом або словом у відповідь. Предмети на столі бо якщо будуть в руках це трохи  завадить єтапу 2

Етап 2 . Мовчимо щоб дитина керуючись самостійною ініціативою проявила прохання зробити щось з того що є на столі. Коли це є стабільно тоді 


Етап 3 . Починаємо відмовляти , якщо дитина пропонує одне і те ж саме , по необхідності роблячи підказку що можна попросити щось інше . Ідемо до якості за якої при відмові дитина думає і пропонує інший матеріал чи заняття яке виражене  предметом карткою на столі. Згодом можна буде повністю обмежитися словами , але на етапі формування важлива візуальна опора

Комментариев нет:

Отправить комментарий