на столі розкладуємо три різні предмети ( краще в окремі емкості ) , до яких ми маємо парні ідентичні предмети під рукою. кажемо : наприклад : "ложка... ", - кладемо ложку під іншу ложку яку заздалегіть виклали на стіл. по необхідності домомагаючи фізично перекласти її до іншої констатуємо : "... там де ложка". Після цього підкріплюємо. Повторюємо певну кількість разів,( в окремих присвячених тільки цьому сессіях) до досягнення самостійного перекладання ложки до ложки після того як вона виникає перед очима дитини, і тільки після цього починаяємо класти ложку під іншим предметом , теж послідовно досягаючи того щоб дитина співіддносила , перекладаючи її все одно до іншої ложки. Ця поведінка має бути достатьно міцною , щоб не б на столі не лежала ложка це не могло збити дитину в поведінці правильно сортувати один предмет до ідентичного. І тільки після цього ми можемо поміняти предмет ложку на предмет чашку . Досягаємо поведінки сортувати чашку до чашки аналогічним способом як і з ложкою.
Коли вміємо сортувати окремо в різних сессіях, два - три предмети ми починаємо чередувати предмети. Тобто як тільки досягаємо самостійної першої реакції на один стимул, ми міняємо його і по необхідності робимо підказку ( позиційну ставлячи під ідентичний) . Продовжуємо до досягнення самостійного переключення між сортуванням різних трьох стимулів до аналогічних на столі
Комментариев нет:
Отправить комментарий